Έρευνα Skroutz: Τι ψωνίζουν οι Έλληνες και πόσα χρήματα ξοδεύουν για online shopping
Το Skroutz ερεύνησε τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών όσον αφορά στο online shopping και παρουσίασε τα προϊόντα που προτίμησαν να αγοράσουν οι Έλληνες καταναλωτές μέσω Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που διέθεσαν ανά κατηγορία.
Η έρευνα στηρίχθηκε σε στατιστικά στοιχεία που συλλέχθηκαν για τους τελευταίους 3 μήνες (το διάστημα 28 Δεκεμβρίου 2021 έως 28 Μαρτίου 2022) σε συνάρτηση με τον αριθμό επισκέψεων στην πλατφόρμα.
Η ανάλυση καταδεικνύει τις δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων με βάση τις προτιμήσεις των επισκεπτών του Skroutz Marketplace καθώς και τη μέση τιμή που πλήρωσαν ανά κατηγορία ώστε να αποκτήσουν το αγαπημένο τους προϊόν.
Τα κύρια συμπεράσματα που προκύπτουν αναφορικά με τις προϊοντικές κατηγορίες που ξεχώρισαν είναι τα ακόλουθα:
Στη Minimal Διαφημιστική μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχειρηση σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική σας με την ανάπτυξη εταιρικης ιστοσελίδας (website), ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), δημοσιοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα (social media) και διαφημισης στο ίντερνετ (digital marketing).