Η πανδημία άλλαξε για πάντα τις διαδικτυακές αγορές. Έρευνα της U.N.C.T.A.D.

Έρευνα της U.N.C.T.A.D. (Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το εμπόριο και την ανάπτυξη)

Η πανδημία έχει επιταχύνει τη μετάβαση προς έναν πιο ψηφιακό κόσμο και πυροδότησε αλλαγές στις συμπεριφορές διαδικτυακών αγορών που είναι πιθανό να έχουν μεγάλη διάρκεια.

Η πανδημία COVID-19 άλλαξε για πάντα τις διαδικτυακές αγοραστικές συμπεριφορές, σύμφωνα με έρευνα περίπου 3.700 καταναλωτών σε εννέα αναδυόμενες και ανεπτυγμένες οικονομίες.

Η έρευνα, με τίτλο «COVID-19 and E-commerce», εξέτασε πώς η πανδημία άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις ψηφιακές λύσεις. Πραγματοποιήθηκε στη Βραζιλία, την Κίνα, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Δημοκρατία της Κορέας, τη Ρωσική Ομοσπονδία, τη Νότια Αφρική, την Ελβετία και την Τουρκία.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες της έρευνας πλέον πραγματοποιούν αγορές στο Διαδίκτυο πιο συχνά και βασίζονται στο Διαδίκτυο περισσότερο για ειδήσεις, πληροφορίες σχετικά με την υγεία και ψηφιακή ψυχαγωγία.

Η έρευνα δείχνει ξεκάθαρα πως οι καταναλωτές στις αναδυόμενες οικονομίες έχουν κάνει τη μεγαλύτερη μετατόπιση στις διαδικτυακές αγορές.

«Η πανδημία COVID-19 έχει επιταχύνει τη μετάβαση προς έναν πιο ψηφιακό κόσμο. Οι αλλαγές που κάνουμε τώρα θα έχουν διαρκή αποτελέσματα καθώς η παγκόσμια οικονομία αρχίζει να ανακάμπτει », δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας της UNCTAD Μούχισα Κιτούι.

Η έρευνα που διεξήχθη από την UNCTAD και την Netcomm Suisse eCommerce Association, σε συνεργασία με το Βραζιλιάνικο Κέντρο Πληροφοριών Δικτύου (NIC.br) και την Inveon, δείχνει ότι οι διαδικτυακές αγορές έχουν αυξηθεί κατά 6 έως 10 ποσοστιαίες μονάδες στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων.

Οι μεγαλύτεροι κερδισμένοι είναι οι εταιρίες που ασχολούνται με το internet, τα ηλεκτρονικά είδη, η κηπουρική (φτιάξτο μόνος σου), τα φαρμακευτικά προϊόντα, η εκπαίδευση, τα προϊόντα επίπλων & οικιακών προϊόντων και τα καλλυντικά.

Ο COVID-19 ώθησε περισσότερους να χρησιμοποιούν τα Ψηφιακά μέσα με διάφορους τρόπους

ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ Η ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ

Στην ερώτηση ”Πόσο πιθανό πιστεύετε ότι είναι ότι θα συνεχίσετε να υιοθετείτε τις συνήθειες που υιοθετήθηκαν κατά τη διάρκεια της επιδημίας έκτακτης ανάγκης COVID-19 μετά από αυτή την περίοδο;” το 53% απάντησε θετικά (οι γυναικες σε ποσοστό 55% και οι άνδρες σε 51%)
Απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε ποστσο 60% με το μεγαλύτερο ποσοστό ηλικιακά – 58% – να εμφανίζεται στις ηλικίες 35-44 ετών.
ΑΝαλυτικά 16-24 ετών 54%, 25-34 ετών 57%, 45-54 ετών 49% και 55-65 ετών 41%.

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΒΙΝΤΕΟ ΕΜΠΝΕΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ

Σύμφωνα με την έρευνα οι τηλεοπτικές διαφημίσεις επιρέασαν τους καταναλωτές ώστε να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές σε ποσοστο 43%.
Βίντεο διαφημίσεις σε ιντερνετικά κανάλια όπως το YouTube σε ποσοστό 43%. Διαφημίσεις στην αναζήτηση της Google 33%. Banner στα Social media όπως το Facebook, Instagram κτλ. 28%. Εφημερίδες 18% και ραδιοφωικές διαφημίσεις 12%.

 

 

Στη Minimal Διαφημιστική μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχειρηση σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική σας με την ανάπτυξη εταιρικης ιστοσελίδας (website), ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop), δημοσιοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα (social media) και διαφημισης στο ίντερνετ (digital marketing).