Καλοκαίρι 2020, φέρνει νέα δεδομένα για τις Τουριστικές Επιχειρήσεις;

Καλοκαίρι 2020, φέρνει νέα δεδομένα για τις Τουριστικές Επιχειρήσεις;

Η πανδημία που όλοι βιώνουμε φέρνει μαζί της και μεγάλες οικονομικές αλλαγές σε όλους τους κλάδους. Ο τουριστικός κλάδος, δυστυχώς για την χώρα μας, είναι ένας από τους όποιους θα έχει μεγάλη πτώση όπως όλα δείχνουν.
Οι κρατήσεις του εξωτερικού βρίσκονται ακόμη σε χαμηλά για την εποχή επίπεδα και ο στόχος όλων είναι να μην χαθεί το ”ελληνικό καλοκαίρι”.
Η πλειοψηφία των καταλυμάτων στην Ελλάδα είτε πρόκειται για μεγάλες μονάδες ή μικρότερου βεληνεκούς έχουν συνηθίσει να ”στηρίζονται” στα μεγάλα τουριστικά πρακτορεία τα οποία ελέγχουν ένα μεγάλο ποσοστό των κρατήσεων τους.
Σήμερα η πανδημία αλλάζει όπως φαίνεται τον τρόπο που θα αναζητήσουν οι τουρίστες τον τόπο επιλογής για τις διακοπές τους, βεβαίως τα χαμηλά ποσοστά σε κρούσματα θα είναι κρίσιμος παράγοντας στην επιλογή του προορισμού τους και ευτυχώς η χώρα μας βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο σε σχέση με τον ανταγωνισμό στη Μεσόγειο.

Νέες πρόσφατες έρευνες αποκαλύπτουν μια νέα τάση αναφορικά με τις κρατήσεις ξενοδοχείων. Σύμφωνα με την έρευνα της βρετανικής εταιρίας Mintel, σε δείγμα 1300 ατόμων, απέδειξε πως όλο και περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω Internet, παρά να πάνε στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.
Συγκεκριμένα, το 33% των ερωτηθέντων κάνουν κρατήσεις διακοπών μέσω Internet και μόλις το 32% προτιμά να κλείνει διακοπές απευθυνόμενο σε τουριστικό γραφείο.
Η ίδια τάση αναζήτησης του καταλύματος μέσω internet παρατηρείται βεβαίως και στη χώρα μας.
Σχεδόν οκτώ στα δέκα νοικοκυριά (ποσοστό 78,5%) έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ. Σύμφωνα με την έρευνα για τη χρήση τεχνολογιών πληροφόρησης και επικοινωνίας από νοικοκυριά και άτομα, το ποσοστό αυτό την τελευταία δεκαετία (2010- 2019) καταγράφεται αύξηση 69,2%.
Περισσότεροι από 8 στους 10 (ποσοστό 83,4%) από όσους χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο συνδέθηκαν εν κινήσει (εκτός κατοικίας και χώρου εργασίας), από φορητή συσκευή tablet και κυρίως έξυπνα τηλέφωνα.

Παράλληλα έρευνα που πραγματοποίησε η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, όσον αφορά τις προθέσεις των Ελλήνων για το εάν θα κάνουν θερινές διακοπές, αλλά και πώς θα διαμορφωθεί φέτος ο τουριστικός χάρτης της χώρα μας,
το 47% απάντησε θετικά στο ερώτημα αν σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές φέτος το καλοκαίρι, το 34% απάντησε ότι δεν έχει αποφασίσει ακόμα, ενώ το 19% απάντησε ότι δεν σκοπεύει να κάνει διακοπές.

Η στροφή των ξενοδοχείων στον εσωτερικό τουρισμό είναι απαραίτητη αυτές τις δύσκολες ώρες που βιώνει ο κλάδος.
Στην αναζήτηση όμως του καταλύματος παρατηρούνται τα φαινόμενα των παλιού τύπου ιστοσελίδων με λίγες ή ελάχιστες πληροφορίες, ”κακές” φωτογραφίες, έλλειψη ενημερωτικού υλικού για την περιοχή που βρίσκονται μεταξύ άλλων.
Μια ιστοσελίδα την οποία ο χρήστης επισκέπτης (δυνητικός πελάτης) δεν μπορεί να τη διαβάσει από τη φορητή του συσκευή αφού δεν έχει αναβαθμιστεί στα σύγχρονα πρότυπα, δεν έχει responsive σχεδίαση, δηλ. δεν αλλάζει το μέγεθος της ανάλογα με την οθόνη του χρήστη, είναι κυριολεκτικά άχρηστη και ίσως αντί να σας φέρει πελάτες τους διώχνει καθώς δεν μπορούν να δουν ή να διαβάσουν αυτά που προσφέρετε.

Τώρα είναι η στιγμή να αναβαθμίσετε την ιστοσελίδα σας με σύγχρονη responsive σχεδίαση, Βελτιστοποίηση SEO για τις μηχανές αναζήτησης, φόρμες κρατήσεων κ.α.

Επικοινωνήστε μαζί μας για μια οικονομική προσφορά.

20 χρόνια σχεδιάζουμε δυναμικές ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα ακολουθώντας πάντα τις νέες τάσεις στο χώρο του internet.