Social Media για Ξενοδοχεία!

Αύξηση προβολής

Βελτίωση αναγνωρισιμότητας

Ενίσχυση απευθείας κρατήσεων

Πως; Με τη σωστή στρατηγική μάρκετινγκ στα social media

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ξενοδοχεία είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας!

Η ραγδαία αύξηση των χρηστών των κοινωνικών δικτυων επέφερε νέα δεδομένα για τα ξενοδοχεία, οι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τα μέσα σε τακτική βάση και εμπνέονται για τον επόμενο προορισμό τους.

Πληροφορίες, εμπειρίες, φωτογραφίες και βίντεο άλλων επισκεπτών καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την επιλογή τους για το επόμενο ταξίδι τους και ίσως για το ξενοδοχείο σας!!!

Σχεδιάστε το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το ξενοδοχείο σας.

Με την τακτική ανάρτηση δημοσιεύσεων στα κανάλια σας δίνεται τη δυνατότητα σε παλιούς και νέους επισκέπτες να ενημερωθούν για την επιχείρηση σας, να αλληλεπιδράσουν, να τους υπενθυμίσετε το ξενοδοχείο σας και τις προσφερόμενες υπηρεσίες σας και βεβαίως να αυξήσετε τις κρατήσεις σας.

Πως θα το κάνετε;

Χρησιμοποιείστε τη δύναμη των βίντεο.

Βέβαια «μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις», αλλά ένα βίντεο αξίζει ένα εκατομμύριο λέξεις. Τα βίντεο εμπνέουν την αφοσίωση των χρηστών, βελτιώνουν το χρόνο παραμονής στη σελίδα, κοινοποιούνται άμεσα και συχνά γίνονται viral.

Εποχικότητα

Μια έννοια που συχνά ξεχνάμε είναι η εποχικότητα. Δεν είναι μόνο το καλοκαίρι η περίοδος προβολής σας. Αργίες, εορτές και χαμηλή σεζόν είναι μια καλή ευκαιρία προβολής με το περιεχόμενό των δημοσιεύσεων σας να αλλάζει με βάση την εποχή του χρόνου και το τι προσπαθείτε να επιτύχετε. Αυξήστε τις κρατήσεις σας με ειδικές προσφορές ή πακέτα με βάση την κάθε εποχή.

Οι άνθρωποι πίσω από την εικόνα

Οι πιθανοί επισκέπτες επιθυμούν να γνωρίζουν ποιος βρίσκεται πίσω από τις δημοσιεύσεις σας. Παρουσιάστε τους ανθρώπους σας, αυτούς που φροντίζουν για τις διακοπές τους ώστε να τους γνωρίζουν. Αλληλεπιδράστε με κληρώσεις, διαγωνισμούς, δημοσκοπήσεις και ζητώντας τους να σχολιάσουν, κάντε tag τους καλεσμένους σας στις φωτογραφίες που δημοσιεύετε, ώστε να σας ακολουθήσουν και να αναδημοσιεύσουν ότι ανεβάζετε. Αναρτήστε φωτογραφίες από δωμάτια και τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, προορισμούς που μπορούν να επισκεφτούν από το ξενοδοχείο ή συμβουλές για εστιατόρια και για διασκέδαση.

Ρωτήστε τους τι χρειάζονται

Με τη χρήση εργαλείων όπως Booking, TripAdvisor και Google My Business μπορείτε να λάβετε σημαντικές πληροφορίες για το που υπερέχει ή για τι λείπει από την επιχείρηση σας. Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες από τα κοινωνικά σας δίκτυα για να βελτιώσετε την εμπειρία του ξενοδοχείου. Φροντίστε να απαντάτε σε όλες τις κριτικές, θετικές και αρνητικές, έτσι ώστε οι χρήστες να έχουν την αίσθηση ότι το ξενοδοχείο ενδιαφέρεται για το τι έχουν να σας πουν. Μοιραστείτε τις καλές κριτικές με τους ακόλουθους σας γιατί η καλύτερη στρατηγική μάρκετινγκ είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες και οι θετικές κριτικές τους.

Τα κοινωνικα μέσα που προτείνουμε:

Instagram

Το Instagram είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο σημαντικά κανάλια σήμερα. Οι χρήστες του είναι συνεχώς αφοσιωμένοι, επομένως είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να διατηρείτε τους χρήστες σας συνεχώς αφοσιωμένους στην επωνυμία σας. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να απαντήσετε σε ερωτήσεις, να αναδημοσιεύσετε, να δώσετε ενημερώσεις σχετικά με το ξενοδοχείο σας και να προβάλετε εκπτώσεις, προσφορές, δημοσκοπήσεις και βίντεο.

Facebook

Το Facebook παραμένει ένα σημαντικό κανάλι για το μάρκετινγκ για ξενοδοχεία, επειδή δεν υπάρχουν όρια όσον αφορά τις λέξεις ή το μέγεθος του βίντεο όπως σε άλλες εφαρμογές. Χρησιμοποιήστε εικόνες από το εσωτερικό και το εξωτερικό του ξενοδοχείου, δημοσιεύστε ιστορίες, ζωντανά βίντεο, ειδικές προσφορές και προωθήσεις, ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να τοποθετήσουν ετικέτες τοποθεσίας ή να σας επισημάνουν στις φωτογραφίες και τα βίντεό τους. Μπορείτε επίσης να διεξάγετε διαγωνισμούς για να διατηρήσετε την αλληλεπίδραση των επισκεπτών σας.

TripAdvisor

Το TripAdvisor είναι απαραίτητο ως μέρος της στρατηγικής σας. Με περισσότερους από 460 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα και είναι μια τεράστια κοινότητα. Όσο περισσότερες κρατήσεις έχετε, τόσο περισσότερες κριτικές θα λαμβάνετε, επομένως είναι ένας πολύ καλός τρόπος να διαδοθείτε με οργανικό τρόπο.

YouTube

Το YouTube έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες μηνιαίως και είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά την Google. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το YouTube για να προσεγγίσετε πιθανούς επισκέπτες δημοσιεύοντας περιηγήσεις βίντεο, μαρτυρίες, timelapse. Τα βίντεο είναι πλέον ένα από τα βασικότερα εργαλεία για να δώσετε μια καλύτερη εικόνα για τις ανέσεις και τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου σας.

Στη Minimal Διαφημιστική μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχειρηση σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική σας με την ανάπτυξη εταιρικης ιστοσελίδας (website), ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), δημοσιοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα (social media) και διαφημισης στο ίντερνετ (digital marketing).