Τα βασικά στοιχεία επιτυχημένης σχεδίασης ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας!
Τα βασικά στοιχεία επιτυχημένης σχεδίασης ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας!
Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας είναι συχνά η πρώτη εντύπωση που λαμβάνουν οι υποψήφιοι επισκέπτες και πολύ σημαντική για τη λήψη των αποφάσεών τους εάν θα κάνουν κράτηση ή όχι!
Σύμφωνα με τις έρευνες του κλάδου, περίπου το 80% των αναζητήσεων για ξενοδοχεία γίνεται μέσω internet!
Αυτονόητο λοιπόν είναι το γεγονός πως μια σύγχρονη ιστοσελίδα ξενοδοχείου ή καταλύματος , σωστά σχεδιασμένη είναι απαραίτητη για την επιχείρηση σας.
Μια ιστοσελίδα η οποία προσελκύει επισκέπτες και να τους μετατρέπει σε πελάτες.
Βασικές και χρήσιμες συμβουλές για το σωστό σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας σας παραθέτουμε στο άρθρο μας, καλό είναι να ελέγξετε την ιστοσελίδα σας εάν πληρεί τουλάχιστον μερικές από τις παρακάτω!
Ας ξεκινήσουμε με τα βασικά…
1. Επαγγελματική φωτογράφιση
Μια εικόνα λέει χίλιες λέξεις. Οι ταξιδιώτες προτιμούν οπτικά ερεθίσματα με τη μορφή εικόνων και βίντεο ώστε να γνωρίσουν την ιδιοκτησία σας, αντί να διαβάζουν μακροσκελείς περιγραφές δωματίων. Είναι απλό: οι πελάτες θέλουν να ξέρουν για τι πληρώνουν.
Η φωτογράφιση του ξενοδοχείου είναι συχνά μια σημαντική επένδυση, το γνωρίζουμε, αλλά είναι πραγματικά ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματά σας έναντι του ανταγωνισμού.
Φωτογραφίστε και αναδείξτε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου και όχι μόνο τα δωμάτια. Lobby, τραπεζαρίες, εστιατόρια, Spa, πισίνες, κήπος, παιδικές χαρές, χώροι επαγγελματικών συναντήσεων, συνεδρίων, περιβάλλον χώρος όλα είναι σημαντικά στην επιλογή, από τον επισκέπτη, του καταλύματος.
2. Responsive Design
Σύμφωνα με τη Google περισσότερες από το 60% των αναζητήσεων μας πραγματοποιείται πλέον με έξυπνα τηλέφωνα. Η σχεδίαση της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είναι φιλική προς τις φορητές συσκευές ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα σε όλα τα είδη συσκευών οθόνης, smart phones και tablets για μια βέλτιστη εμπειρία προβολής.
Εάν θέλετε να ελέγξετε εάν η ιστοσελίδα σας πληροί τις προϋποθέσεις η Google έχει ένα χρήσιμο εργαλείο ελέγχου στη σελίδα https://search.google.com/test/mobile-friendly
3. Εύχρηστο μενού πλοήγησης
Η πλοήγηση στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου πρέπει να είναι απλή. Ο επισκέπτης θα πρέπει να μπορεί να βρίσκει γρήγορα και εύκολα όλες τις πληροφορίες που αναζητά με σκοπό να ολοκληρώσει την κράτηση.
4. Ταχύτητα server
Ένα από τα βασικά ‘τεχνικά’ χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου είναι η ταχύτητα φόρτωσης της. Μια αργή ιστοσελίδα κυριολεκτικά διώχνει τους επισκέπτες σας. Οι καλύτερες ιστοσελίδες ξενοδοχείων φορτώνουν σε λιγότερο από 2-3 δευτερόλεπτα. Συνήθως ο αργός χρόνος φόρτωσης οφείλεται στις εικόνες και τα videos της ιστοσελίδας τα οποία δεν έχουν υποστεί την κατάλληλη επεξεργασία.
Η αργή φόρτωση όμως επηρεάζει και το SEO της ιστοσελίδας σας και η Google δυστυχώς τιμωρεί τις ιστοσελίδες αυτές στην κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησής .
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το δωρεάν εργαλείο για να ελέγξετε την ταχύτητα της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας εδώ!
5. S.E.O. (Search Engine Optimization)
Τι είναι το SEO; Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας με τη χρήση κειμένων και λέξεων κλειδιά ώστε να εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. Άλλωστε εάν δεν εμφανίζεστε στη Google πως θα σας βρούνε οι χρήστες που αναζητούν δωμάτια ή ξενοδοχεία παρόμοια με το δικό σας;
Με τη σωστή χρήση του SEO κερδίζετε χρήματα από μελλοντικές επενδύσεις στη διαφήμιση.
6. Απευθείας κρατήσεις
Ο σκοπός της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου είναι να δημιουργεί απευθείας κρατήσεις μέσω
μιας ασφαλούς ενσωματωμένης μηχανής κρατήσεων. Ενώ ένας χρήστης εξερευνά την ιστοσελίδα σας το κουμπί “Κράτηση τώρα” θα πρέπει να παραμένει πάντα ορατό.
Τα περισσότερα sites ξενοδοχείων χρησιμοποιούν εξωτερικά booking sites όπως η Booking.com, Tripadvisor.com, expedia.com κ.α. και παραπέμποντας τον επισκέπτη να ανοίξει μια άλλη σελίδα.
Οι επισκέπτες όμως εκτιμούν την ύπαρξη της δυνατότητας απευθείας κράτησης από την ιστοσελίδα σας.
7. Κριτικές πελατών
Ένας σημαντικός τρόπος με τον οποίο τα ξενοδοχεία μπορούν να κάνουν τους ιστότοπούς τους πιο αξιόπιστους είναι μέσω των κριτικών των πελατών. Έχει αποδειχτεί ότι οι άνθρωποι εμπιστεύονται κάτι όταν οι άλλοι το εγγυώνται. Το 96% των πελατών που ερωτήθηκαν από την εταιρία TrustYou θεωρούν τις κριτικές σημαντικές όταν ερευνούν ένα ξενοδοχείο.
Οι ιστοσελίδες μεγάλων ξενοδοχείων εμφανίζουν πραγματικές κριτικές από αξιόπιστες πηγές τρίτων όπως το booking, TripAdvisor και η Google.
8. Social Media
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων, όπως Facebook, Instagram, YouTube κ.α. αποτελούν κομάτι της καθημερινότητας μας πια και είναι επιβεβλημένη. Συνδέστε την ιστοσελίδα σας με τα δίκτυα και προσπαθήστε να τα έχετε ενημερωμένα. Για την αξία των social media δείτε κι άλλα άρθρα μας στο blog της minimal.gr
9. Χρήσιμο περιεχόμενο
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας πρέπει να είναι δύο πράγματα: χρήσιμο και σχετικό. Όταν οι επισκέπτες αναζητούν το επόμενο ξενοδοχείο τους κυρίως λαμβάνουν περιορισμένες και συγκεκριμένες πληροφορίες από τις μηχανές αναζήτησης όπως η booking. Δώστε τους τη δυνατότητα να διαβάσουν και να δουν περισσότερα από την επιχείρηση σας και τον τόπο σας. Απαντήστε στα βασικά ερωτήματα του επισκέπτη σας πριν ακόμη τα σκεφτεί ο ίδιος!
Πόσο μεγάλο είναι το δωμάτιο; Υπάρχει θέα; Πρέπει να φέρω σεσουάρ μαλλιών μου; Πώς θα πάω στο αεροδρόμιο; Χρειάζομαι αυτοκίνητο; Τι μπορώ να κάνω και να δω στη περιοχή; Είναι φιλικό για τα κατοικίδια; Αυτές είναι μερικές απλές ερωτήσεις που αντιμετωπίζετε καθημερινά, γλυτώστε χρόνο και κόπο με την προσθήκη τους στην ιστοσελίδα σας.
Και μην ξεχνάτε ότι με τη σωστή κειμενογράφιση βοηθάτε στο SEO της ιστοσελίδας σας στη Google! Επίσης οι επισκέπτες σας θα μοιραστούν τελικά το σχετικό περιεχόμενο στα κοινωνικά τους δίκτυα, ενισχύοντας έτσι την κατάταξή σας στη μηχανή αναζήτησης.
10. Πολυγλωσσική ιστοσελίδα
Ο επισκέπτης σας σίγουρα προτιμά να διαβάσει για το ξενοδοχείο σας στη γλώσσα του.
Επενδύστε στην επαγγελματική μετάφραση των κειμένων σας. Αυτό όχι μόνο σας εξασφαλίζει υψηλότερη κατάταξη στο Google, το Bing ή άλλες μηχανές αναζήτησης για κάθε χώρα, αλλά θα προσφέρει επίσης μεγάλη ευκολία στους πιθανούς επισκέπτες και θα τους παρακινήσει να κάνουν κράτηση απευθείας στην ιστοσελίδα σας. Χρησιμοποιείστε τουλάχιστον εκτός των ελληνικών την αγγλική γλώσσα.
Χρησιμοποιείστε τις συμβουλές μας ώστε να παρέχετε στους χρήστες σαφείς και ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τα κριτήρια αναζήτησής τους, διαβεβαιώστε τους για την ποιότητα, την αξία και τη σημασία του ξενοδοχείου σας ώστε να ζήσουν τις διακοπές τους στο ξενοδοχείο σας.
Επιτρέψτε τους να ελέγχουν εύκολα τις τιμές και τη διαθεσιμότητα, ώστε να μπορούν να κάνουν κράτηση των δωματίων τους άμεσα και χωρίς κόπο.
Στη Minimal Διαφημιστική μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχειρηση σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.
Εμείς στη minimal.gr με την εμπειρία 18 ετών στη σχεδίαση ιστοσελίδων μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα για να συζητήσουμε για τη δική σας νέα ιστοσελίδα ή την επανασχεδίαση της υπάρχουσας!