Το 79% των Ελλήνων κάνει αγορές online

Σύμφωνα με την νέα έκδοση της Έρευνας της Focus Bari “Focus On Tech Life Tips”, που αναλύει τα στοιχεία του πρώτου εξάμηνου του 2023, η χρήση του internet είναι πλέον καθολική, ενώ συνεχώς αυξάνεται και ο βαθμός αξιοποίησης των δυνατοτήτων που δίνει το διαδίκτυο στους πολίτες-καταναλωτές για επικοινωνία, ενημέρωση, κοινωνικοποίηση, εκπαίδευση, αγορές κλπ.

Από τα πιο σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι ότι η χρήση internet φτάνει πλέον στο 97% σχεδόν όλοι οι Έλληνες είναι χρήστες του παγκόσμιου ιστού.

Το ποσοστό των Ελλήνων ηλικίας 15 έως 64 ετών που πραγματοποιούν αγορές online, έχει φτάσει πλέον στο 79%.

Αυξανόμενος είναι και ο μέσος όρος δαπανών των Ελλήνων καταναλωτών στις online αγορές τους. Συγκεκριμένα, το μέσο ποσό της δαπάνης σε online αγορές τους τελευταίους 6 μήνες έφτασε στα 956 ευρώ, ενώ ο δημοφιλέστερος τρόπος πληρωμής εξακολουθεί να είναι η χρεωστική κάρτα, με ποσοστό 65%.

Όσον αφορά στις κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν τη μεγαλύτερη αύξηση:

+ 92% υπηρεσίες ομορφιάς / ευεξίας
+ 45% συνδρομές σε ΜΜΕ (περιοδικά / εφημερίδες / sites)
+ 41% έπιπλα και άλλα είδη για το σπίτι
+ 39% εισιτήρια ακτοπλοϊκά, τρένων, λεωφορείων
+ 33% προϊόντα supermarket
+ 32% ηλεκτρικά είδη
+ 27% μουσικό περιεχόμενο
+ 26% ρούχα
+ 22% webinars

Το smartphone διατηρεί την πρωτιά του ως η κύρια συσκευή σύνδεσης στο internet με 97% των Ελλήνων να το χρησιμοποιούν καθημερινά και μεγαλύτερη διάρκεια χρήσης να σημειώνεται στις μικρότερες ηλικίες. O μέσος ημερήσιος χρόνος σύνδεσης στο internet από το κινητό αποτυπώθηκε στα 129 λεπτά με τις ηλικίες 16-24 να αφιερώνουν συγκριτικά περισσότερο χρόνο: 185 λεπτά / ημέρα.

Πάνω από 8 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα. Το 88% των χρηστών ασχολούνται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε καθημερινή βάση και αφιερώνουν κατά μέσο όρο 91 λεπτά / ημέρα.

*Διαβάστε αναλυτικά την έρευνα εδώ.

Στη Minimal Διαφημιστική μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρηση σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική σας με την ανάπτυξη εταιρικής ιστοσελίδας (website), ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), δημοσιοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα (social media) και διαφήμισης στο ίντερνετ (digital marketing).