9 λόγοι για τους οποίους το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων είναι απαραίτητο για κάθε μικρή επιχείρηση.

9 λόγοι για τους οποίους το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων είναι απαραίτητο για κάθε μικρή επιχείρηση.

Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις είναι πολύ προσεκτικές σχετικά με το είδος των στρατηγικών μάρκετινγκ στις οποίες. Όταν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό μάρκετινγκ, είναι σημαντικό να ξοδέψετε με σύνεση για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τα χρήματά σας. Το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων (Social Media) είναι μια από τις πιο ευέλικτες και οικονομικά αποδοτικές στρατηγικές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μικρές επιχειρήσεις για να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις με την πάροδο του χρόνου. Γι ‘αυτό το 97% των εμπόρων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσουν το κοινό τους.

Ακολουθούν οι 9 κορυφαίοι λόγοι για τους οποίους το μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών μέσων είναι απαραίτητο για τις μικρές επιχειρήσεις.

1. Οι πελάτες σας βρίσκονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ένας από τους σημαντικότερους λόγους για τη μικρή επιχείρησή σας να κάνει μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών μέσων είναι ότι οι πελάτες σας ξοδεύουν χρόνο σε αυτά τα κανάλια. Σύμφωνα με τη Statista έως το 2021, ο αριθμός των παγκόσμιων χρηστών κοινωνικών μέσων αναμένεται να φτάσει περίπου 3,1 δισεκατομμύρια άτομα. Με τόσους πολλούς καταναλωτές που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθημερινά, αυτό αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για μικρές επιχειρήσεις που θέλουν να προσεγγίσουν το διαδικτυακό τους κοινό.

2. Οι καταναλωτές θα είναι πιο δεκτικοί στα μηνύματά σας μέσω κοινωνικών μέσων.

Οι χρήστες είναι ενεργοί σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, YouTube κ.α., επειδή αυτά τα κανάλια προσφέρουν έναν διασκεδαστικό και εύκολο τρόπο για να δικτυωθούν, να επικοινωνήσουν με φίλους και συγγενείς και να παραμείνουν συνδεδεμένοι με όσα συμβαίνουν στον κόσμο. Όταν οι χρήστες ακολουθούν μια εταιρία και αλληλεπιδρούν με τα προφίλ τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι βρίσκουν πολύτιμο το περιεχόμενο και τις πληροφορίες σε αυτές τις εκστρατείες κοινωνικών μέσων. Αναζητούν προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών, απολαμβάνουν διασκεδαστικό περιεχόμενο ή απλά θέλουν να μάθουν περισσότερα για μια επιχείρηση.

3. Το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της αναγνώρισης της επωνυμίας σας.

Ένα άλλο πλεονέκτημα του μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων είναι ότι σας βοηθά να βελτιώσετε την προβολή και, συνεπώς, να αυξήσετε την αναγνώριση για την επωνυμία της επιχείρησης σας. Τα προφίλ κοινωνικών μέσων της επιχείρησής σας δίνουν την ευκαιρία να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας. Δημοσιεύοντας περιεχόμενο κάνετε την επωνυμία σας τόσο πιο προσιτή όσο και οικεία για νέους δυνητικούς πελάτες και τρέχοντες πελάτες.

4. Το μάρκετινγκ μέσω κοινωνικών μέσων αυξάνει την εισερχόμενη επισκεψιμότητά σας.

Τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν έναν ακόμη τρόπο για να έχετε περισσότερη εισερχόμενη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αυτό καθιστά το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων μια εξαιρετική στρατηγική για να συμπληρώσει τις προσπάθειες βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης (S.E.O.). Κάθε κομμάτι περιεχομένου που δημοσιεύετε στα προφίλ κοινωνικών μέσων είναι μια άλλη ευκαιρία για να προσελκύσετε νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

5. Η διαφήμιση μέσω κοινωνικών μέσων σάς επιτρέπει να στοχεύετε και να επαναπροσδιορίζετε τους ιδανικούς καταναλωτές.

Με εξελιγμένες δυνατότητες στόχευσης, οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook σας βοηθούν να στοχεύσετε τους ιδανικούς πελάτες σας, γεγονός που σας επιτρέπει να τους οδηγείτε στην ιστοσελίδα σας ή στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δαπάνες μάρκετινγκ.

Με τις διαφημίσεις Facebook, μπορείτε να προσδιορίσετε νέους δυνητικούς πελάτες. Στη συνέχεια, το Facebook σάς επιτρέπει να προβάλλετε το περιεχόμενο της διαφήμισης σας σε όσους εμφανίζουν τους ίδιους τύπους συμπεριφορών που κάνουν το κοινό-στόχο σας.

6. Το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων είναι οικονομικά αποδοτικό.

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών μέσων είναι ότι σας βοηθά να μειώσετε το κόστος μάρκετινγκ χωρίς να θυσιάσετε τα αποτελέσματα. Τα περισσότερα από τα αποτελέσματα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα προέλθουν από την επένδυση χρόνου στη δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου, καθώς και στη συνομιλία με τους ακολούθους σας.

Ανάλογα με τους στόχους σας και το εύρος της καμπάνιας σας, είναι σχετικά φθηνό να προβάλλετε διαφημίσεις επί πληρωμή σε κανάλια κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, Instagram και το Twitter. Ανεξάρτητα από το πόσο μικρός είναι ο προϋπολογισμός σας, μέσω των social media μπορείτε να προσεγγίσετε νέους δυνητικούς πελάτες.

7. Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης.

Γνωρίζατε ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορεί να χρησιμοποιούν την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως παράγοντα βελτίωσης της κατάταξή της ιστοσελίδα σας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος; Όχι μόνο η παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα μπορούσε να επηρεάσει την κατάταξη της μηχανής αναζήτησης, αλλά είναι σημαντικό να σημειώσετε ότι τα προφίλ κοινωνικών μέσων σας πιθανότατα θα εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα του Google όταν οι καταναλωτές αναζητούν την επωνυμία σας ή τα προϊόντα σας. Εάν ο καταναλωτής κάνει κλικ στα κοινωνικά σας προφίλ και διαπιστώσει ότι είναι ξεπερασμένο ή μη ενεργοποιημένο, συνήθως στρέφεται σε άλλες ιστοσελίδες ή e-shops. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να δημοσιεύετε συνεχώς περιεχόμενο στα κανάλια κοινωνικών μέσων σας, αλλά επίσης να ελέγχετε περιοδικά τις πληροφορίες του προφίλ σας και να κάνετε αλλαγές και ενημερώσεις ανάλογα με τις ανάγκες.

8. Ο ανταγωνισμός σας βρίσκεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο επιχειρείτε ή ποια είναι η αγορά-στόχος σας, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι ανταγωνιστές σας να είναι ήδη παρόντες στα social media. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένοι από τους πιθανούς πελάτες σας ενδέχεται να συζητούν ήδη με τον ανταγωνισμό.

Εάν θέλετε να παραμείνετε ανταγωνιστικοί στην ψηφιακή αγορά, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργήσετε την παρουσία της επιχείρησης σας στα κοινωνικά μέσα. Το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπει όχι μόνο να προβάλετε την επιχείρηση σας, επίσης μια αποτελεσματική διέξοδο για την επίδειξη της τεχνογνωσίας και των γνώσεών σας στον κλάδο. Αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό.

9. Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων συμβάλλει στη βελτίωση της εμπιστοσύνης.

Ενώ οι μεγαλύτερες εταιρείες χρησιμοποιούν μεγάλα και ακριβά προγράμματα αφοσίωσης πελατών, οι μικρές επιχειρήσεις πρέπει να βασίζονται σε άλλες, πιο προσιτές μεθόδους για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης προς την επιχείρηση σας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη δημιουργία σχέσεων με δυνητικούς πελάτες και πελάτες που οδηγούν σε μεγαλύτερη ικανοποίηση και πίστη με την πάροδο του χρόνου. Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες και τους δυνητικούς σας πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς βοηθά να οικοδομήσετε ισχυρότερες πελατειακές σχέσεις. Αυτό μπορεί να σας ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό σας δείχνοντας στο κοινό σας πώς η επωνυμία σας είναι διαφορετική και ενισχύοντας ότι η επιχείρησή σας ενδιαφέρεται για τους πελάτες της. Με την αλληλεπίδραση με το κοινό σας μπορείτε να μετατρέψετε τους ευχαριστημένους πελάτες σε υποστηρικτές της επωνυμίας.

 

Στη Minimal Διαφημιστική, με την εμπειρία περισσοτέρων από 15 χρόνια, ακολουθώντας την εξέλιξη της τεχνολογίας, με τους πιο σύγχρονους κανόνες στη δομή και εικαστική σχεδίαση αναλαμβάνουμε τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ της επιχείρησης σας.