Μεγάλη αύξηση χρηστών των Social Media στην Ελλάδα το 1ο εξάμηνο του 2021
Μεγάλη είναι η αύξηση χρηστών των Social Media στην Ελλάδα το 1ο εξάμηνο του 2021 σύμφωνα με την τελευταία πανελλαδική δειγματοληπτική έρευνα “Focus on Tech Life Tips” της εταιρείας Focus Bari.
Αναλυτικά:
Πάνω από τέσσερις στους πέντε Έλληνες (ποσοστό 82%) βρίσκονται πια ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), με το ποσοστό να φθάνει το 97% στις ηλικίες 16 έως 24 ετών.
Σύμφωνα με την έρευνα ενεργοί στα social media είναι σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες ηλικίας 55-64 ετών (το 62%, έναντι 59% στο δεύτερο εξάμηνο του 2020), με τα δημοφιλέστερα μέσα να είναι κατά σειρά το Facebook (79% – αύξηση 15% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2020), Instagram (51% – αύξηση 39% έναντι του δευτέρου εξαμήνου του 2020) και YouTube (45%).
Το κοινό 55-64 δραστηριοποιείται όλο και περισσότερο στα social media
9 στους 10 χρήστες (55-64 ετών), ποσοστό 90%, ασχολούνται με τα Social Media σε καθημερινή βάση.
Ο μέσος χρόνος που καταναλώνουν σε αυτά καταγράφηκε αυξημένος κατα 27 λεπτά ανάμεσα στα 2 τελευταία 6μηνα, από 58 σε 85.
Στο 97% η διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα – Πρώτη συσκευή πρόσβασης: Smartphone
Η συνολική διείσδυση του διαδικτύου στην Ελλάδα έχει φτάσει στο 97%. Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι τα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα (smartphones), με το 95% των χρηστών να το χρησιμοποιούν ως την πρώτη επιλογή τους. Ο μέσος χρόνος σύνδεσης από το κινητό αγγίζει τις δύο ώρες ημερησίως.
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως εννέα στα δέκα παιδιά ηλικίας 5-12 ετών εκτιμάται ότι είναι πλέον online με πρώτη επιλογή συσκευής για τη σύνδεση τους το tablets (40%), ακολουθούν smartphones (36%) και laptops (34%).
Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει 3 στους 4 Έλληνες
Αναφορικά με τις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου το ποσοστό αγγίζει το 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές.
Oι περισσότερες online αγορές πραγματοποιούνται από τις ηλικίες 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται στους άνω των 55 ετών (+20% συγκριτικά με το προηγούμενο εξάμηνο).
Τουλάχιστον μία online αγορά έχουν κάνει τρεις στους τέσσερις Έλληνες (74%) κατά τους τελευταίους έξι μήνες.
Σε ηλεκτρονικές αγορές οι καταναλωτές ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες κατά μέσο όρο 806 ευρώ και σχεδόν δύο στους τρεις (64%) πλήρωσαν μέσω αντικαταβολής.
Οι Έλληνες αγόρασαν online ρούχα (46%), παπούτσια (36%) και ηλεκτρονικά είδη (33%). Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση, σε σχέση με το δεύτερο εξάμηνο του 2020, εμφάνισαν οι online αγορές για έπιπλα και είδη σπιτιού (+37%) και για διαδικτυακά σεμινάρια/webinars (+36%).
*Διαβάστε αναλυτικά την έρευνα εδώ.
Η διαχείριση των Social Media δεν είναι μια απλή υπόθεση.
Τα Social Media αποτελούν πλέον βασικό τμήμα της ανάπτυξης των σύγχρονων εταιριών, διατηρήστε τους ακόλουθους σας, δημιουργήστε νέο κοινό για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Όλα τα παραπάνω χρειάζονται στρατηγικό πλάνο marketing, παραγωγή περιεχομένου, γραφιστική, φωτογραφίσεις χρονοπρογραμματισμό, συνεχή έλεγχο αποτελεσμάτων και κυρίως συνέπεια. Επειδή όλα αυτά είναι απαιτητικά τότε έλα στη Minimal.gr να τα δημιουργήσουμε μαζί και ανέπτυξε την επιχείρηση σου εύκολα, οικονομικά και με αποτελέσματα.