1.000€ η μέση δαπάνη ηλεκτρονικών αγορών των Ελλήνων το τελευταίο εξάμηνο.
Ραγδαία είναι η αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών που πραγματοποιούν οι Έλληνες, με την μέση δαπάνη ανά εξάμηνο να έχει φτάσει τα 1.000 ευρώ, ποσό αυξημένο κατά 110€ σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο που ήταν 890€.
Η Focus Bari ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας Έρευνας “Focus On Tech Life Tips” που αφορούν στο δεύτερο εξάμηνο του 2023.
Online αγορές πραγματοποιεί το 77% των καταναλωτών ηλικίας 16-64.
Το Τop3 αγορών τους τελευταίους 6 μήνες αφορά στα:
• Ρούχα σε ποσοστό 40% (Γυναίκες 47% – Άνδρες 34%)
• Υποδήματα σε ποσοστό 33% (Γυναίκες 39% – Άνδρες 27%)
• Ηλεκτρονικά Είδη σε ποσοστό 28% (Γυναίκες 20% – Άνδρες 36%)
Παράλληλα στην έρευνα αναφέρονται πολλά σημαντικά στοιχεία όπως:
Online βρίσκεται το 96% των Ελλήνων.
Το 97% των χρηστών συνδέεται στο διαδίκτυο μέσω smartphone.
Η μέση ημερήσια διάρκεια σύνδεσης στο internet από το κινητό φτάνει τις 2 ώρες.
Κύριος λόγος χρήσης είναι η πρόσβαση στα Social Media (Γυναίκες 89% – Άνδρες 86%).
Ηλικίες 16-24 χρησιμοποιούν τα Social Media για:
• Social networks 89%
• E-shopping 75%
• Επικοινωνία 66%
Ηλικίες 55-64 χρησιμοποιούν τα Social Media για:
• Social networks 87%
• E-mailing 82%
• Online Banking 76%
*Διαβάστε αναλυτικά την έρευνα εδώ.
Στη Minimal Διαφημιστική μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρηση σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική σας με την ανάπτυξη εταιρικής ιστοσελίδας (website), ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), δημοσιοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα (social media) και διαφήμισης στο ίντερνετ (digital marketing).