75% των Ελλήνων έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο!
Το 75% των Ελλήνων έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο ενώ ξόδεψε για τις ηλεκτρονικές αγορές του κατά μέσο όρο 869€.
Οι Έλληνες είναι πλέον εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, καθώς είναι καθολική η χρήση του internet στις ηλικίες έως 64 ετών σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Πανελλήνιας έρευνας της Focus Bari “Focus On Tech Life Tips“.
Τα τελευταία χρόνια με συνθήκες πανδημίας, η χρήση internet παρουσίασε αισθητή αύξηση στο σύνολο του κοινού +6% και ιδιαίτερα στις μεγαλύτερες ηλικίες 55-64 ετών με αύξηση 13% και 65-74 ετών αύξηση 31%.
Αναφορικά με τις ηλεκτρονικές αγορές, το 75% των Ελλήνων που έχουν πρόσβαση στο Internet έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, ενώ κατά μέσο όρο το ποσό που ξόδεψαν ήταν 869 ευρώ.
Οι ηλικίες 25-34 ξόδεψαν το μεγαλύτερο ποσό 1.032€
Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων: στην πρώτη θέση τα ρούχα 42%, στη δεύτερη τα παπούτσια 36% και στην τρίτη ηλεκτρονικά είδη 28%.
Σχεδόν όλοι οι χρήστες 96% επιλέγουν το smartphone ως συσκευή σύνδεσης, το φορητό υπολογιστή 52% και σταθερό ηλ. υπολογιστή το 38%. O μέσος χρόνος σύνδεσης στο διαδίκτυο από το κινητό τηλέφωνο φτάνει τις 2 ώρες / ημέρα.
Τα Social Media χρησιμοποιούν σχεδόν 9 στους 10 Έλληνες σε ποσοστό 87% με το 86% των χρηστών σε καθημερινή βάση.
Ο μέσος χρόνος που καταναλώνουν στα κοινωνικά δίκτυα αγγίζει τα 86 λεπτά / ημέρα.
Οι κυριότεροι λογαριασμοί βρίσκονται στο Facebook 80% και στο Instagram 64%.
Ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η παρουσία και των μικρών παιδιών ηλικίας 5-12 ετών στο διαδίκτυο.
Την περίοδο της πανδημίας, η χρήση internet στο παιδικό κοινό αυξήθηκε +9%, αφού τα Ελληνόπουλα ήρθαν πολύ πιο κοντά στον κόσμο του internet. Σχεδόν 9 στα 10 παιδιά, ποσοστό 88% είναι πλέον χρήστες Internet, με τις ηλικίες 10-12 ετών, ποσοστό 98% να είναι online σε μεγαλύτερο βαθμό από τα μικρότερα παιδιά.
Ταυτότητα έρευνας:
Περίοδος: Ιανουάριος – Ιούνιος 2022
Βάση: 16-64, χρήστες internet, Πανελλαδικά
Διαβάστε αναλυτικά την έρευνα της Focus Bari
Στη Minimal Διαφημιστική μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχειρηση σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική σας με την ανάπτυξη εταιρικης ιστοσελίδας (website), ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), δημοσιοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα (social media) και διαφημισης στο ίντερνετ (digital marketing).