Ποιοί τύποι περιεχομένου έχουν απόδοση στο Instagram;
Ποιοί τύποι περιεχομένου έχουν απόδοση στο Instagram;
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η HypeAuditor με ανάλυση σε 77.6 εκατομμύρια αναρτήσεις κατέληξε στο συμπέρασμα ότι:
• Ο πιο δημοφιλής τύπος περιεχομένου τον Ιούλιο ήταν οι αναρτήσεις εικόνων 42,2%.
• Τα Carousel βρίσκονται στη δεύτερη θέση με 26,2% των δημοσιεύσεων.
• Τα Reels βρίσκονται στην τρίτη θέση με 22,1% των αναρτήσεων.
Είναι ενδιαφέρον όμως να δούμε ότι τα Reels βρίσκονται στην πρώτη θέση με τον αριθμό των “Μου αρέσει” 35,4% και την Εκτιμώμενη Απήχηση τους σε ποσοστό 33,8%.
Τα Reels έχουν πλέον ιδιαίτερη δυναμική, είναι φανερό πως ο ”αλγόριθμος” του Instagram δίνει προτεραιότητα στα Reels έναντι άλλων τύπων περιεχομένου.
Συμπέρασμα: Βάλτε στην ψηφιακή σας ζωή τα video με Reels.
Διαβάστε αναλυτικά την έρευνα τηςHypeAuditor
Στη Minimal Διαφημιστική μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρηση σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική σας με την ανάπτυξη εταιρικής ιστοσελίδας (website), ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), δημοσιοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα (social media) και διαφήμισης στο ίντερνετ (digital marketing).