Οι ελλιπείς πληροφορίες προϊόντων στρέφουν το 53% των καταναλωτών σε άλλο e-shop
Ελλιπείς ή κακές πληροφορίες προϊόντων στρέφουν το 53% των καταναλωτών σε άλλο e-shop
Πληροφορίες προϊόντος: ένα στρατηγικό πλεονέκτημα που θα σας προετοιμάσει για την επιτυχία!
Σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας Inriver, που διενεργήθηκε σε 6.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, το 94% των ερωτηθέντων, οι σωστές πληροφορίες των προϊόντων είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τις αγορές τους.
Η έλλειψη σωστών πληροφοριών για τα προϊόντα, οδηγεί το 53% των καταναλωτών να εγκαταλείψουν το ηλεκτρονικό λατάστημα για κάποιο άλλο.
Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (47%) βρίσκουν απογοητευτικες τις ανακριβείς πληροφορίες προϊόντων, ενώ το 36% αισθάνεται ακόμη και θυμό!
Σημαντικό εύρημα είναι πως το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού να ανέρχεται σε ποσοστό περίπου 70%.
Συμπέρασμα της έρευνας είναι πως τα eshop που έχουν πλήρεις πληροφορίες προϊόντων και επίσης ξεκάθαρες πολιτικές επιστροφής, πληροφορίες διαθεσιμότητας προϊόντων και διαφάνεια σχετικά με τους χρόνους και το κόστος παράδοσης παρουσιάζουν μεγαλύτερες πωλήσεις.
Στη Minimal Διαφημιστική μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρηση σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική σας με την ανάπτυξη εταιρικής ιστοσελίδας (website), ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), δημοσιοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα (social media) και διαφήμισης στο ίντερνετ (digital marketing).