Αύξηση των online αγορών στην Ελλάδα το 2022

Αύξηση των online αγορών στην Ελλάδα το 2022.

Η αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας για το 2022 αποτιμάται γύρω στα 15,8 δισ. ευρώ και περιλαμβάνει την αξία των online πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών.
Παρατηρείται μια αύξηση 10% σε σύγκριση με τη ραγδαία ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που είχε παρατηρηθεί τα προηγούμενα χρόνια και συγκεκριμένα το 2017 στα 5 δισ. ευρώ, το 2018 στα 6 δισ. ευρώ, το 2019 στα 7,5 δισ. ευρώ, το 2020 στα 13,3 δισ. ευρώ και το 2021 στα 14,4 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με την Κ. Φραϊδάκη, πρόεδρο του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA), το 27% των Ελλήνων online καταναλωτών έχουν πραγματοποιήσει ηλεκτρονικές αγορές κατά το τελευταίο τρίμηνο μια-δυο φορές, σε ποσοστό 35% τρεις-πέντε φορές, και σε ποσοστό 38% περισσότερες από έξι φορές.
Σε ποσοστό 91% οι Έλληνες ψωνίζουν από εγχώρια ηλεκτρονικά καταστήματα.

 

Στη Minimal Διαφημιστική μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αναπτύξετε την επιχείρηση σας στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε τη στρατηγική σας με την ανάπτυξη εταιρικής ιστοσελίδας (website), ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop), δημοσιοποίησης στα κοινωνικά δίκτυα (social media) και διαφήμισης στο ίντερνετ (digital marketing).

Πηγή: naftemporiki.gr